7 saker du kan göra på H&M medans din flickvän provar kläder

1. ”Kan jag få prata med Hennes? Nej? Är Mauritz här idag? Ok. Jag försöker igen om en liten stund”

2. Stäng in dig i ett provrum. Stanna där inne länge och ropa sen: ”Hallå ... Toapappret är slut!”

3. När en expedit frågar ”Kan jag hjälpa dej med nånting?” be henne då att gå igenom din gamla hemtenta i matematik.

4. Gå fram till en anställd och säg: ”Kod 4 i herravdelningen!” Se vad som händer.

5. Undersök hur många dunjackor man kan ha på sig samtidigt.

6. Vänta till någon ropar ut någonting i högtalarna. Håll dig för öronen och skrik: ”Rösterna! Ni måste försvinna ut ur mitt huvud!”

7. Fråga samma expedit flera gånger om olika babykläder finns i ”lite större storlek” medan du klappar dig ursäktande på magen.

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback