Saknar min nalle :(

 
Hej på er alla!! 
 
Hoppas att ni alla mår bra där ute.
Jag mår bara bra, men som skrev tidigare i veckan så hände ju något med min lilla nalle.
Den blev lite sjuk eller inte sjuk helt stendöd :( 
Åkte in och lämna in den till doktorn.
Skall faktiskt erkänna att jag saknar den lite.
Hoppas att den snart kommer tillbaka frisk och glad.
Tror att den har fått någon släng av influensa eller något. 
Det är ju sådana tider. Har förtillfället lånat en telefon men det är inte alls samma sak. 
 
Saknar min nalle :(
Man känner sig lite halv. 
 
 
 
Föresten kom på att jag inte har gjort hela min tio dagars lista.
Men lovar att fortsätta med den snart. Tar nästa dag imorgon eller senare under dagen. 
 
Ni får ha en riktigt bra dag
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback