Dag 4 En tv-serie jag älskar.

 
Måndag idag som sagt. Hoppas att ni har haft en riktigt bra helg för det har jag haft. Även om jag inte har gjort speciellt mycket. I lördag så var åter dags för melodifestivalen. Tycker faktiskt att var en riktigt bra deltävling. Med många bra låtar. De var riktigt svårt att tippa vilka som skulle gå vidare till Finalen och Andra Chansen. Men det blev till slut Sean Banan och Lousie Hoffsten som gick till final och Erik Segerstedt & Tone Damil och Anton Ewald som gick till Andra Chansen. 
 
 
Men till En Tv-Serie som jag älskar. Tycker faktiskt om rätt så många olika. Är svårt att välja bara en så jag kommer att välja 3 stycken. En rolig, En utländsk och En Svensk. 
Börjar med den Svenska serien och det är faktiskt denna. 
 
 
Tycker att denna var riktigt. Tycker att dessa brudar är både är roliga. Ibland så förstår det inte att det gör bort sig. Men det spelar faktiskt inte någon roll. Tjejerna är både hatade och älskade ändå.
 
 
 
Nu tänker jag berätta om en riktigt rolig och knasig serie som är några år gammal. Men tycker inte det spelar någon roll egentligen. Denna serien heter En Fyra För Tre. Den handlar om tre ungdommar som bor i en lägenhet. Det bor över det äldre paret Lennart och Margareta. I denna Serien kan lite vad som helst hända. Om du inte sett den så tycker jag att du skall se den. Den finns att se på Youtube.
 
 
Nästan Serie är självklart Sex And The City. De finns nog inte någon som har missat denna serien tror jag. Tycker ialla fall mycket om denna serien. 
 
Ett litet smakprov på En Fyra För Tre
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback