Dag 3 Bloggar jag läser

 
Hej på er alla där ute.
Hoppas att ni alla mår bra där ute idag så är det som sagt Söndag igen. Herregud vad veckan har gått fort
Jag läser rätt många bloggar men jag kommer visa er min fem bästa tror jag få se om det blir fler.
Jag börjar med en hyffsat ny startad sida. Tjejerna som bloggar på sidan har bloggat ett tag. Fast då på olika sidor, nu har det slagit ihop sina påsar och kör en blogg ihop. Det har alltså startat en bloggportal tillsammans tycker att detta är riktigt kul. Tjejerna jag pratar om är  självklart Laila Bagge Wahlgren och Pernilla Wahlgren.
 
 
Nästa blogg jag läser är faktiskt en riktigt smaskig sida. När man kikar in på denna sidan så blir man riktigt hungrig varje gång. Tjejen som skriver på denna sidan är ingen mindre än min syster. Hon är riktigt grym på att baka och har därför startat en bakblogg, vilket är riktigt roligt :)
 
 
Denna bloggen skrivs av en riktigt bra tjej. Hon var med i Big Brother 2012. Tycker att hennes blogg är riktigt bra för att hon kommer med massa sköna sminktips och massa andra knasiga saker som händer i hennes liv
Tjejen jag pratar om är nämnligen Annica Englund
 
 
Nästa blogg är en av mina favoriter. Främst att den är riktigt snygg gjord och även att de kommer massa roliga saker. Denna tjej verkar vara en riktigt bra tjej. Bloggen är både en blogg och en tidning kan man säga. 
Tycker att du skall kika in sidan om du inte redan gjort det. Hon som bloggar heter Ida.
 
 
Den sista bloggen jag tänker visa er en riktigt stark brud. Hon både sjunger, gör musikaler och släpper parfymer och massa andra saker. Hon har även vunnit Eurovison Song Contest. Hon är snart även trebarns mamma. 
Den jag pratar om är självklart Charlotte Perrelli. I hennes blogg så får man reda på massa saker om vad som händer bakom kulisserna. 
 
 
Det var några av alla bloggar som jag följer.
Om jag skall räkna upp alla så lär ni nog tröttna halvvägs. Så jag tog dem som jag läser oftast. 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback