Äntligen är den frisk :)

 
Hej på er alla !!
 
Hoppas att ni alla mår bra där ute. Jag mår bara bra. är glad idag :) 
Halva veckan gjord. Fattar inte varför veckorna går så fruktansvärt fort. 
 
Skrev ju tidigare om att min nalle var hos doktorn.
Nu är den tillbaka i butiken skall Äntligen få tillbaka min lilla nalle :)
 
Hoppas att lite är kvar i telefonen. Men risken finns att det mesta är borta. 
Har ju kvar ett minneskort. Vet inte riktigt vad som finns kvar på det. 
Men skall åka in till stan nu och hämta min nalle ;)
 
Sen en annan sak som är irriterande är att Blogg.se har tagit bort alla sina bloggar från Bloggstart.
Har mailat dem och hoppas på ett bra svar.
Annars kanske man får byta blogg igen, för jag tappar många läsare i och med att det gjort så här
. Riktigt tråkigt är det :(( Men men jag skall inte klaga för mycket.
Tycker att vi behåller den possitiva stämmningen.
 
Ha en riktigt fin dag allihopa 
 


AnnBro Art

Sv: Tack så mycket! :)

Har blogg.se tagit bort sina bloggar från blogstart? Har du fått något svar om varför? Håller med om att det är riktigt dåligt i så fall :/

Svar: tydligen är det enligt deras regler att man inte får ta emot ogiltiga besökare. Men maila dem. Ju fler vi är som mailar om detta. De kanske öppnar upp det igen. Värt ett försök :) Så sprid detta. Ju fler vi är som mailar om detta så kanske det fattar att det måste öppna våra bloggar på blogg.se
emma

2013-02-21 / 12:56:15
BLOGG: http://annatecknar.blogg.se
AnnBro Art

sv: Har de ändrat det helt plötsligt då utan att meddela oss användare? Det funkade ju nyligen. Riktigt dåligt av dem, jag har mejlat till dem jag med och gnällt. Inte ok att göra så utan att informera. Kul om man har vip och betalar så funkar det inte. Det blir liksom att ligga och betala en tjänst helt i onödan.. Stort minus, överväger att "flytta" från blogg.se nu faktiskt..

2013-02-21 / 15:24:42
BLOGG: http://annatecknar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback